17. jan. 2010

En tur til Südensee i Sörup, Tyskland

Det havde sneet hele natten igennem.
Jeg tog en tur til Südensee, som ligger i Sörup. Det er en sø, som ligger i min by.
Den dag var det meget stille og kold. Søen var frosset til og nogle har været på isen.
Naturen var vældig flot. Jeg var spændt på, hvordan naturen så ud.
Her er to gallowaykvæg. De har ikke bevæget sig meget, det var vidst alt for kold.
Jeg synes, at man ikke bruger mange ord til dette billede. Bare bruge fantasien lidt.
Selv på rigtig store træer var meget sne på grenene.
Det er bare en flot vej. Det var så stille og naturen var så smukt.
Det er en lille bæk, som ikke var frosset til.
Det her er søen. På isen var der rigtig meget sne og man kunne se fodsporer på sneen.
Og her er endda nogle mennesker på isen. Jeg var ikke på isen. Jeg var ikke sikker på, om isen var tyk nok for at kunne holde os.
Det er også søen endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar